torsdag 4 oktober 2007

Trias och Jura

Klassen ska göra en tidslinje inom ämnet evolution. Vi har blivit indelade i grupper och ska ta hand om olika delar i hur jorden kom till. från minsta atom till smartaste människa.
Min enastående grupp består av: Erika, Lillis, Hanna och mig själv :)
vi ska jobba med jordens medeltid. dom två perioderna vi ska jobba med är Trias och Jura. Vi har valt att dela upp det för att vi ska kunna fördjupa oss yttliggare så Lillis och Hanna ska jobba med Jura och jag och Erika med trias :)
Wish us good luck ;)

2 kommentarer:

Olof sa...

Du har ju kommit in på din blog nu. Visst fungerade det att beställa ett nytt lösenord?

Therese Lind sa...

japp, nu funkade det.. det tog ett tag men iaf :)
jag tänkte fråga om du kunde ta mitt lösenord om det skulle vara såatt jag skulle glömma?